گروه مشاوران پیلدار

مشاوره مارکتینگ ویژه کسب و کارهای سلامت

گروه مشاوران پیلدار

مشاوره مارکتینگ ویژه کسب و کارهای سلامت

آموزش پرسنل ، بررسی وضعیت کسب و کار ، تدوین استراتژی حضور در فضای مجازی ، دسته بندی رقبا و استراتژی مقابله ، خروج از وضعیت بحران ، برندسازی ، مدیریت فضای مجازی ، سئو وبسایت .
همه اینها جز خدماتی است که ما ارائه می دهیم .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فروش را چگونه افزایش دهیم ؟

بزرگترین خواسته بشریت ، از زمانی که تبادل کالا با پول شروع شد ، بنظرم این جزء پرتکرارترین سوال های ذهن مدیران فروش ، بازاریابی ، مدیرعامل ، صاحبان کسب و کار و … است . اینکه در هر شرایطی بتوانیم خوب بفروشیم فقط میتواند یک علت داشته باشد ، پول ، افزایش درآمد . 

برای افزایش میزان فروش ، باید از راه حل هایی که قبلا جواب داده است استفاده کنیم ، کمپین های تبلیغاتی بازاریابی ، کمپین های فروش مجدد به مشتریان فعلی ، ارائه تخفیف های جذاب و برنامه های فروش ، اینها همگی راه حل هایی است که فروشندگان و مدیران فروش قبل ، بارها از آن استفاده کرده و جواب مثبتی هم دریافت کرده اند . حال سوال مهمتر این است که اگر اجرای کمپین ها ساده بود که همه فروشندگان پولدار بودند ، با اجرای کمپین های زیبا و جذاب ، درآمد های ماورایی دریافت می کردند . 

چگونه کمپین بازاریابی و فروش را اجرا کنیم ؟

برای اجرای کمپین های بازاریابی و فروش ، باید در درجه اول بانک اطلاعاتی داشته باشید که در این بانک ، اطلاعات مربوط به مشتریان قبل که از شما حداقل یکبار ارتباط داشته اند ، مهم نیست که خرید انجام شده است یا خیر ، مهم ارتباط اولیه ای است که با شما گرفته شده است ، مهم این است که با نام برند آشنا باشند .

این بانک اطلاعاتی مهم ترین دیتایی است که به کار شما می آید . برای گرفتن بهترین نتیجه از اجرای یک کمپین ، یادتان باشد که از حداکثر توان تبلیغاتی استفاده کنید . استفاده همزمان از ایمیل مارکتینگ ، واتساپ مارکتینگ ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، سئو ، گوگل ادوردز ، تبلیغات بنری ، کلیکی و … میتواند بیشترین نتیجه را به شما برساند .

مراحل طراحی کمپین فروش

  • طراحی بنرهای شبکه های اجتماعی ، طراحی متن کپشن ها
  • طراحی کلیپ های یک دقیقه ای و سه دقیقه معرفی محصولات و خدمات
  • آماده سازی پیام تبلیغاتی جذاب ، متناسب با جامعه مخاطب
  • طراحی بنر تبلیغاتی برای کمپین های بنری و کلیکی
  • طراحی صفحه فرود کمپین با استاندارد های صفحه فرود
  • طراحی محتوای متنی ایمیل و محتوای بصری آن
  • دسته بندی بانک اطلاعاتی مشتریان فعلی نسبت به محصول یا خدمت خریداری شده در قبل

مراحل اجرای کمپین فروش

  • ارسال پیامک اطلاع رسانی کمپین تخفیف به دسته بندی های بانک اطلاعاتی همراه با لینک صفحه فرود
  • ارسال ایمیل اطلاع رسانی همراه با لینک صفحه فرود
  • ارسال واتساپ بهمراه لینک
  • شروع به پخش تبلیغات طراحی شده در شبکه های اجتماعی ، ارسال بنر به ادمین های کانال های پر بازدید جهت تبلیغ کمپین
  • اجرای کمپین بنری در وبسایت هایی که موضوعات دلخواه جامعه مشتریان و مخاطبان ما را دارند
  • شروع به تماس با ۲۰٪ مشتریان وفادار و اطلاع رسانی کمپین به آنها

رمز موفقیت در کمپین های فروش صرفا ، تمرکز بر نتایج ، تحلیل مدل تبلیغات و تصحیح متن ، شعار و طراحی میباشد . یادتان باشد که متناسب با اندازه و سایز جامعه مخاطب و مشتریان ( بازار ) شما ، مقدار روزهای کمپین و تخفیف را تکرار کنید ، بدین شکل که در روز اول اطلاع رسانی ، دو روز بعد اطلاع رسانی خاص ، یک روز مانده به انتهای کمپین، پیام و تبلیغ جذاب از دست دادن فرصت را اجرا کنید .

این مدل تبلیغات و اجرای کمپین ، بارها و بارها برای کسب و کارهای مختلف انجام شده و نتیجه بسیار جالبی را بهمراه داشته است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی